Õppe sisu põhineb kolmele  lähenemisviisile:

  1. loodus;
  2. tervis;
  3. keskkond.

Lapse seisukoht ja nägemus! 

Lõimida planeeritud õppe- ja kasvatustegevus Rohelise Kooli temaatikaga ning tervise- ja liikluskasvatusega: toetatud on lapse huvi hankida teadmisi ja saada kogemusi ümbritseva elu, looduse ja ühiskonna nähtuste kohta. Selle tulemusel kujuneb ümbritseva keskkonna mõistmine, suureneb liiklusteaslikkus ja enesehoid.

Loodud on keskkond, mis võimaldab igal lapsel kujuneda positiivse minapildi, eetilise käitumis oskusega, õpioskusi ja -soove omavaks inimeseks. Kujunenud on esmased tööharjumused, koolivalmidus. 

Õppemetoodika julgustab last arvamust avaldama, algatama, proovima ja looma: projektõpe, aktiivõpe, õuesõpe (puutöö, töökasvatus, orienteerumine, robootika, Arvumaa jms.)

Digivahendite kaasabil õppeprotsessi rikastamine (Blue - Bot põrandarobot, Ozobot, Dash ja Dot Robot, Sphero robotpall, Bee-Bot, WeDo 9585, WeDo 9580, Lego Education , MoreToMath 1-2, Learn ToLearn, Boost), hoides seljuures põhimõtet: õpitavaga tutvutakse võimalusel loomulikus keskkonnas ning lähemalt kaugemale, üksikult üldisemale. 

Mängu kaudu õpe - mängu kaudne (lasteteadmiste ja kogemuste rikastamine ümbritsevast elust, loodusest, täiskasvanu tegevustest ja vahenditest) ja otsene (kaasmängijaks olemine) juhendamine õpetajate poolt.